WYSYŁKA
- Zamówione produkty wysyłamy: Pocztą Polską listem poleconym (e-Commerce) - paczka do 0.5kg o wartości do 100 zł, bądź przesyłką pocztową PACZKA + , Paczka 48, Pocztex - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 20 kg o wartości do 1000,00 zł, RUCH S.A. - ORLEN PACZKA, InPost do wybranych paczkomatów, kurierem InPost lub innym kurierem - wszystkie przedmioty. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
- Przy wyborze ORLEN PACZKA (dawniej PACZKA W RUCHU), przy podsumowaniu zamówienia, należy wybrać punkt odbioru z mapy punktów odbioru ORLEN, przy wyborze Paczkomaty InPost należy wybrać punkt odbioru z mapy dostępnych paczkomatów InPost.
- Jeżeli przy wybranym produkcie nie zaznaczono inaczej - zamówienia złożone do godziny 12:30 wysyłamy zazwyczaj jeszcze w tym samym dniu roboczym, przy wybranym sposobie płatności: za pobraniem lub opłaceniu zamówienia poprzez serwis Przelewy24 (przelew online/karta płatnicza/blik/ApplePay i in.). W przypadku płatności zwykłym przelewem, przesyłkę wysyłamy w pierwszym dniu roboczym, po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe.
- Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 200,00 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający o ile zamówienie zostało opłacone przed wysyłką. Przy wyborze płatności przy odbiorze, dla zamówień powyżej 200,00zł klient opłaca tylko koszt pobrania. Z darmowej wysyłki wyłączone są produkty określone jako GABARYT, a więc o ponadstandardowych wymiarach, takie jak np. nieskładane nosze.
- Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy transportowej. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, najlepiej byłoby spisać protokół szkodowy. Tylko prawidłowo spisany protokół szkody jest podstawą do roszczeń!!!
- Koszty transportu zależą od aktualnych, w chwili wysyłki, cen Poczty Polskiej, firm przewozowych lub firmy kurierskiej.
- Koszt wysyłki widoczny podczas wybierania produktów do koszyka, zawiera wliczone opłaty za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta.
- Koszt wysyłki jest liczony automatycznie według wagi wybranych produktów (oraz ich wartości - przy wyborze płatności za pobraniem) oraz wyświetlany w odpowiedniej formie. W przypadku wątpliwości co do wyliczonego kosztu wysyłki, prosimy o kontakt telefoniczny nr 690667268 lub mailowy: handlowy@omnibuspolska.pl
KOSZTY PRZESYŁEK:
Kurier InPost
Waga 1 szt. paczki: do 26,00 kg
Wysyłka |
Pobranie |
14,90 zł - do 5 kg
15,60 zł - do 10 kg
15,90 zł - do 15 kg
16,90 zł - do 20 kg
18,00 zł - do 26 kg |
+ 3,80 zł do kosztu wysyłki
(wartość towaru do 600,00 zł)
|
POCZTA POLSKA:
Przesyłki krajowe
Ze względu na to, że wielkość i waga paczki mają wpływ na koszt przesyłki - system wylicza koszt, podczas wyboru produktów do koszyka zamówień.
Koszt pobrania pocztowego: dodatkowo od 4,60 zł w zależności od rodzaju przesyłki.
ORLEN PACZKA:
Wysyłka paczek do punktów odbioru.
Lista punktów odbioru ORLEN PACZKA: Mapa punktów odbioru ORLEN
Maksymalna waga przesyłki : 6 kg, wartość przesyłki: do 600,00 zł.
Waga do 1 kg - koszt 10,90 zł.
Waga do 3 kg - koszt 11,90 zł.
Waga do 6 kg - koszt 13,90 zł.
Koszt pobrania ORLEN COD + 2,80zł (dla zamówień o wartości do 600,00zł)
PACZKOMATY INPOST:
Wysyłka paczek do paczkomatów.
Lista paczkomatów InPost: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Cena, w zależności od wymiarów paczki.
Gabaryt A - koszt 12,50 zł (wymiary: 8x38x64 cm)
Gabaryt B - koszt 13,80 zł (wymiary 19x38x64 cm)
Gabaryt C - koszt 14,20 zł (wymiary 41x38x64 cm)
Koszt pobrania Paczkomaty InPost: + 2,80 zł (dla zamówień o wartości do 600,00 zł)
GABARYT KURIER:
Wysyłka paczek ponadstandardowych, o wymiarach większych, niż podstawowe. Dotyczy przesyłek długich lub o ponadprzeciętnych wymiarach, a więc głównie nieskładanych noszy i desek o długości przekraczających zazwyczaj 150cm
Koszt przesyłki : 45,90 zł
ZWROTY
Zwroty z zachowaniem odstąpienia od umowy przyjmowane są zgodnie z regulaminem i warunkami odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu niewadliwego produktu ponosi kupujący. szczegółowe warunki zwrotów opisane są
TUTAJ
Sprzedawca pokrywa koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Zakupione towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów składać można zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie sklepu i w zakładce "Reklamacje"
http://www.sklep-omnibus.pl/reklamacje-pm-16.html
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Nie przyjmujemy zwrotów "za pobraniem".