wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Dostawa

Dostawa

Wysyłka
 
  1. Zamówione produkty wysyłamy: Pocztą Polską listem poleconym (e-Commerce) - paczka do 1kg o wartości do 100 zł, bądź przesyłką pocztową PACZKA + , Paczka 48 - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 20 kg o wartości do 1000,00 zł, RUCH S.A. - ORLEN PACZKA, InPost do wybranych paczkomatów, kurierem InPost lub kurierem DPD - wszystkie przedmioty. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
  2. Przy wyborze ORLEN PACZKA (dawniej PACZKA W RUCHU), przy podsumowaniu zamówienia, należy wybrać punkt odbioru z mapy punktów odbioru ORLEN, przy wyborze Paczkomaty InPost należy wybrać punkt odbioru z mapy dostępnych paczkomatów InPost.
  3. Jeżeli przy wybranym produkcie nie zaznaczono inaczej - zamówienia złożone do godziny 12:30 wysyłamy zazwyczaj jeszcze w tym samym dniu roboczym, przy wybranym sposobie płatności: za pobraniem lub opłaceniu zamówienia poprzez serwis Przelewy24 (przelew online/karta płatnicza/blik/ApplePay i in.). W przypadku płatności zwykłym przelewem, przesyłkę wysyłamy w pierwszym dniu roboczym, po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe.
  4. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 2000 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.
  5. Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy transportowej. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, najlepiej byłoby spisać protokół szkodowy. Tylko prawidłowo spisany protokół szkody jest podstawą do roszczeń!!!
  6. Koszty transportu zależą od aktualnych, w chwili wysyłki, cen Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  7. Koszt wysyłki widoczny podczas wybierania produktów do koszyka, zawiera wliczone opłaty za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta.
  8. Koszt wysyłki jest liczony automatycznie według wagi wybranych produktów (oraz ich wartości - przy wyborze płatności za pobraniem) oraz wyświetlany w odpowiedniej formie. W przypadku wątpliwości co do wyliczonego kosztu wysyłki, prosimy o kontakt telefoniczny nr 690667268 lub mailowy: handlowy@omnibus-med.com.pl
KOSZTY PRZESYŁEK:

Kurier "DPD"
Waga 1 szt. paczki: do 31,00 kg

 
WysyłkaPobranie
15,50 zł                  + min. 4,50 zł do kosztu wysyłki (wartość towaru do 5000 zł)

Koszt pobrania DPD uzależniony od wartości zamówienia - min. 4,00 zł.

Kurier "InPost"
Waga 1 szt. paczki: do 25,00 kg

 
WysyłkaPobranie
14,00 zł - do 5 kg
14,39 zł - do 10 kg
14,80 zł - do 15 kg
15,50 zł - do 25 kg

+ 2,50 zł  do kosztu wysyłki
(wartość towaru do 1000zł)   
 

POCZTA POLSKA:
Przesyłki krajowe
Ze względu na to, że wielkość i waga paczki mają wpływ na koszt przesyłki- system wylicza koszt, podczas wyboru produktów do koszyka zamówień.


Koszt pobrania pocztowego: dodatkowo od 2,00zł do 4,00zł w zależności od rodzaju przesyłki.


PACZKA W RUCHU/ORLEN PACZKA:
Wysyłka paczek do punktów odbioru.
Lista punktów odbioru PACZKA W RUCHU/ORLEN PACZKA: Mapa punktów odbioru RUCH

Maksymalna waga przesyłki : 6 kg, wartość przesyłki: do 500,00 zł.
Waga do 1 kg - koszt 9,80 zł.
Waga do 3 kg - koszt 10,80 zł.
Waga do 6 kg - koszt 14,40 zł.
Nie ma możliwości wysyłki "za pobraniem".


PACZKOMATY INPOST:
Wysyłka paczek do paczkomatów.
Lista paczkomatów InPost:  https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Cena, w zależności od wymiarów paczki. Nie ma możliwości wysyłki "za pobraniem".

Gabaryt A - koszt 11,90 zł. (wymiary: 8x38x64 cm)
Gabaryt B - koszt 12,60 zł. (wymiary 19x38x64 cm)
Gabaryt C - koszt 13,06 zł  (wymiary 41x38x64 cm)

ZWROTY

Zwroty z zachowaniem odstąpienia od umowy przyjmowane są zgodnie z regulaminem i warunkami odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu niewadliwego produktu ponosi kupujący.
Sprzedawca pokrywa koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Zwrot przesyłek po niezachowaniu terminu odstąpienia od umowy przyjmowane są tylko pod warunkiem, że zakupiony towar nie był używany, dostarczony jest kompletny (wraz z dołączonym osprzętem). Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Zakupione towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów składać można zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie sklepu i w zakładce "Reklamacje" http://www.sklep-omnibus.pl/reklamacje-pm-16.html
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Nie przyjmujemy zwrotów "za pobraniem".

 
Przejdź do strony głównej
Opinia o produkcie
Trwały i niezbędny. Gdyby poprzedni nie zaginął, to pewnie służyłby wiele lat jeszcze.
Ocena produktu 5/5
Kontakt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności i Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu