wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Dostawa

Dostawa

Wysyłka
 
  1. Zamówione produkty wysyłamy: Pocztą Polską listem poleconym bądź przesyłką pocztową PACZKA + - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 20 kg o wartości do 2000,00 zł, RUCH S.A. -PACZKA W RUCHU, InPost do wybranych paczkomatów lub kurierem DPD - wszystkie przedmioty. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
  2. Przy wyborze opcji PACZKA + EKSPRES należy sprawdzić, czy miejscowość dostawy znajduje się w opublikowanym przez Pocztę Polską  :    "Wykazie obszarów objętych usługą dodatkową Ekspres"  
  3. Przy wyborze PACZKA W RUCHU przy podsumowaniu zamówienia należy wybrać punkt odbioru z mapy punktów odbioru RUCH, przy wyborze Paczkomaty InPost należy wybrać punkt odbioru z mapy dostępnych paczkomatów InPost.
  4. Jeżeli przy wybranym produkcie nie zaznaczono inaczej - zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy zazwyczaj jeszcze w tym samym dniu roboczym, przy wybranym sposobie płatności: za pobraniem lub opłaceniu zamówienia poprzez serwis Przelewy24 (przelew online/karta płatnicza/blik/ApplePay i in.). W przypadku płatności zwykłym przelewem, przesyłkę wysyłamy w pierwszym dniu roboczym, po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe.
  5. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 2000 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.
  6. Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy transportowej. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, najlepiej byłoby spisać protokół szkodowy. Tylko prawidłowo spisany protokół szkody jest podstawą do roszczeń!!!
  7. Koszty transportu zależą od aktualnych, w chwili wysyłki, cen Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  8. Koszt wysyłki widoczny podczas wybierania produktów do koszyka, zawiera wliczone opłaty za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta.
  9. Koszt wysyłki jest liczony automatycznie według wagi wybranych produktów (oraz ich wartości - przy wyborze płatności za pobraniem) oraz wyświetlany w odpowiedniej formie. W przypadku wątpliwości co do wyliczonego kosztu wysyłki, prosimy o kontakt telefoniczny (55) 261 50 92 wew.21 lub  tel. 690667268 lub mailowy: handlowy@omnibus-med.com.pl
KOSZTY PRZESYŁEK:

Kurier "DPD"
Waga 1 szt. paczki: do 31,00 kg

 
PrzelewPobranie
15,50 zł                  20,00 zł (wartość towaru do 5000,00 zł)


POCZTA POLSKA:
Przesyłki krajowe

List polecony priorytetowy do  2,00 kg - 23,00 zł
Ze względu na zmianę cennika Poczty Polskiej i wymiarów max. listów od dnia 1 kwietnia 2019 r. wszystkie listy zawierające jakikolwiek produkt o grubości pow. 2 cm musi zaliczany jest do kategorii wagowej do 2000 g. 
Nie ma możliwości wysyłki listu poleconego "za pobraniem".

PACZKA +:
Waga do:PrzelewOdbiór w punkcie
0,50 kg11,50 zł9,60 zł
  2 kg15,00 zł13,10 zł
  5 kg17,00 zł15,10 zł
10 kg21,50 zł19,60 zł
20 kg27,00 zł24,60 zł
Koszt pobrania pocztowego: dodatkowo + 4,00 zł

PACZKA+ EKSPRES:
Waga do:PrzelewOdbiór w punkcie
0,50 kg14,00 zł12,10 zł
  2 kg17,50 zł15,60 zł
  5 kg19,50 zł17,60 zł
10 kg24,00 zł22,10 zł
20 kg29,00 zł27,10 zł
Koszt pobrania pocztowego: dodatkowo + 4,00 zł

PACZKA W RUCHU:
Wysyłka paczek do punktów odbioru.
Lista punktów odbioru PACZKA W RUCHU: Mapa punktów odbioru RUCH

Maksymalna waga przesyłki : 10 kg, wartość przesyłki: do 1000,00 zł.
Waga do 1,5 kg - koszt 6,80 zł.
Waga do 15 kg - koszt 9,85 zł.
Płatność "za pobraniem" +  2,50 zł.

PACZKOMATY INPOST:
Wysyłka paczek do paczkomatów.
Lista paczkomatów InPost:  https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Cena, w zależności od wymiarów paczki. Nie ma możliwości wysyłki "za pobraniem".

Gabaryt A - koszt 12,00 zł. (wymiary: 8x38x64 cm)
Gabaryt B - koszt 13,50 zł. (wymiary 19x38x64 cm)
Gabaryt C - koszt 14,80 zł  (wymiary 41x38x64 cm)

ZWROTY

Zwroty z zachowaniem odstąpienia od umowy przyjmowane są zgodnie z regulaminem i warunkami odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu niewadliwego produktu ponosi kupujący.
Sprzedawca pokrywa koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Zwrot przesyłek po niezachowaniu terminu odstąpienia od umowy przyjmowane są tylko pod warunkiem, że zakupiony towar nie był używany, dostarczony jest kompletny (wraz z dołączonym osprzętem). Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Zakupione towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów składać można zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie sklepu i w zakładce "Reklamacje" http://www.sklep-omnibus.pl/reklamacje-pm-16.html
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Nie przyjmujemy zwrotów "za pobraniem".

 
Przejdź do strony głównej
Opinia o produkcie
FILTR PASUJE IDEALNIE. FAKTYCZNIE MOGŁAM WYMIENIĆ GO JUŻ WCZESNIEJ- MOJA WINA. NIESTETY CENA WYDAJE SIĘ ZBYT WYSOKA. OBSŁUGA SKLEPU BEZ ZASTRZERZEŃ.
Ocena produktu 4/5
Kontakt
  • Omnibus Sprzęt Medyczny A.Kozłowska-Laskowska i A.Laskowski s.c.
  • Omnibus Sprzęt Medyczny
    NIP: 581-187-50-25

  • E-mail:zamowienia@omnibus-med.com.pl
  • Telefon690667268
    552615092 wew. 21
  • Godziny działania sklepupon.-pt. w godz.8:00 - 16:00, w pozostałych godzinach przyjmujemy automatycznie zamówienia internetowe.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl