Jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić do sklepu, możesz dokonać zwrotu nadając paczkę w Paczkomacie InPost lub wybranym samodzielnie sposobem transportu.
Pamiętaj, by w paczce umieścić formularz zwrotu ze swoimi danymi, jeśli nie zgłosiłeś zwrotu poprzez panel klienta w sklepie online. Przykładowy formularz zwrotu możesz pobrać tutaj: FORMULARZ ZWROTU
UWAGA:
Produkty należy zwrócić w ich oryginalnych opakowaniach (artykuły medyczne, higieniczne czy farmaceutyczne nie mogą mieć otwartych, rozpieczętowanych fabrycznie zamkniętych opakowań - ze względów higienicznych takie zwrot nie są przyjmowane).
Nie oklejaj opakowań oryginalnych żadnymi taśmami czy naklejkami.
Prosimy o dołączenie paragonu zakupu.
ZWROT MOŻESZ ZGŁOSIĆ:
1) Online - zaloguj się do panelu lub do konta klienta jeśli je posiadasz. Przejdź do ZWROTY PRODUKTÓW/ ZWRÓĆ
PRZEDMIOT. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
2) Tradycyjnie - zwrócić paczkę z produktami w oryginalnych opakowaniach wraz z formularzem zwrotu.
OPCJE ZWROTU: